کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

همه چیز دان الدوله !

1393/10/20 14:34
نویسنده : مامان کیامهر
753 بازدید
اشتراک گذاری

از اطلاعات یک پسر 3 سال  و 9 ماهه که همه چیز را می گوید خودم میدانم و هرچه اصرار میکنیم از کجا بلد شده ای می گوید از خودم :

  • نفس زنان که به طبقه سوم می رسد تمام علایم و نشانه ها را رها میکند سه تا تابلوی گرد کوچک روی در را نادیده می گیرد و از لوله های گاز که در طبقه اول 6 تا هستند و در دو 4 تا و در سه به 2 می رسند می فهمد ما رسیده ایم به خانه مان !!
  • مامان میدونی کی سوار لیموزین میشه ؟ رییس جمهور دیگه ! اگه بخواد بره خونش یا سیتی سنتر بچشو ببره یا بره سرکار !  میدونی شیشه هاش سیاهن چون کسی رییس جمهور و نبینه ! اگه سرشو از سان روف بیاره بیرون بهش شلیک میشه ! تعجب
  • می پرسد مامان پازل چجوری تولید میشه ؟ بعد از کلی تلاش ما برای توضیح در حد سنش ... می گوید : نه نه نه اصلا اینجوری نیست ! ببـــــــــــــین ، پازل یه جور خمیره از اسباب بازیها ، بعد خمیر و لِه می کنن ، بعد با یه چیز خیلی خیلی تیز می بُررررررن ، بعد می کننش توی پلاستیک میبرن مغازه اسباب بازی فروشی میزارن توی قفسه تا بچه ها بیان سراغشون سکوت
  • اِلدا شخصیت جدید تخیلات این روزهایش است .هم اسم بچه هست هم حیوان هم ماشین .
  • پنجشنبه شب مراسم هفته سوم داشتیم هر چه روضه خواندیم که جای بچه ها نیست به خرجش نرفت که نرفت . فضای خاص آنجا را که دید یک کتاب بزرگ که فکر کنم سخن بزرگانی چیزی بود اورد داد دست من گفت بفرمایید قران بخونید ولی گریه نکن !
  • با اشاره به عکسش روی دیوار : مامان لطفا قالبوم منو بده ! من   تعجب  قالبوم نه ! تابلو یا قاب عکس ! و او : نه ببیــــــــــــن تابلو مال گل و ایناست وقتی عکس بچت توش باشه باید بگیم قالبوم !(جهت کم نیاوردن  می توان آلبوم و قاب و تابلو  را درهم کرد و قالبوم را اختراع کرد چشمک)

لحظه لحظه این روزها را زندگی می کنیم .....


پ.ن. : دیروز بالاخره کتاب "دو دنیا" ی  گلی ترقی را تمام کردم .

          حتما بخوانیدش ، هر چه از این خانم دیدید بخوانید .

پسندها (1)

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
20 دی 93 23:57
ای جانم چقدر زبل و شیرین خوشمان آمد رفیق ما هم کم کم باید خودمان را برای یک همچین دانستنی هایی آماده کنیم
مامان کیامهر
پاسخ
سلام بر رفیق شفیقمان الهام بانو نوش جانتانبعله دوست جان بزرگ میشن و صاحب رای و نظربه امید سلامتیشون
محبوبه مامان الینا
22 دی 93 9:09
قالبوم ای جانم به قدرت ترکیب و درهم آمیزی کلمات مرتبطش کتابهای خانم ترقی در چه زمینه ایه دوستم؟
مامان کیامهر
پاسخ
فرهنگ لغات من دراوردی بچه ها خیلی دوست داشتنیه دوستم رمان هست ولی نثر بسیار روان و زیبا و دلنشینی دارن
زهرا (گل بهشتي من)
28 دی 93 9:55
لحظه لحظه این روزها خود خود زندگیست....نوووووووووش.
مامان کیامهر
پاسخ
دقیقا سپاس