کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

حمام

1390/2/29 11:45
نویسنده : مامان کیامهر
485 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عاشق آب و حمام کردنه اولین بار در 7 روزگی بعد از افتادن نافش حموم کرد و اونقدر از آب خوشش میاد که نزدیک بود موقع حمام کردن بخوابه ، به زور بیدار نگهش داشتیم و البته بعدش به مدت 3 ساعت خوابید !! تقریبا 1 روز در میان حمام میکنه و حسابی لذت می بره ، البته منو باباش هم بهترین لحظات روز را میگذرونیم  .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

کیارش
29 اردیبهشت 90 13:52
سلام خاله با مامانم دعوا کن چون هرچی بهش میگم منو ببر خونه خاله نمیاردم.راستی قرار شد یک کوله برای کیامهر بخرید که ببریمش جهابنین با کفشهای کتانی
رخساره
29 اردیبهشت 90 15:22
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مرضیه
2 خرداد 90 13:16
پس نظرات من چی شدن؟؟؟؟
شهرام
2 خرداد 90 14:33
من به عنوان بابای کیامهر جون -از داشتن نی نی گوگولی خودم خوشحال و به جناب خودم تبریک می گویم . من فدای ی تار موش بشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیز باباش
parisa
9 خرداد 90 0:10
ey jaaan