کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

ماجراهای سر جاش !

1391/5/17 17:08
نویسنده : مامان کیامهر
256 بازدید
اشتراک گذاری

کیامهر علاقه شدیدی به قرار دادن اشیا سر جای خودشون داره مثلا در بطری ها قابلمه کمد ماشین باید فورا بسته بشه یا صندلی آشپزخونه حتما صاف زیر میز باشه البته در مورد اسباب بازیها نه خیلی همه جا جای اسباب بازیهاست !!

آینه شمعدون ما از این برونزیهای خیلی سنگین و بزرگه که یه ساعت رومیزی سنگین هم داره .بابا شهرام بخاطر اینکه برای کیامهر خطری نباشه ساعت رو از عید پشت مبلها پنهان کرده بود..... 

من تو آشپزخونه مشغول کار بودم که اومد دست منو گرفت و برد کنار میز آینه و گفت   سر جاش بذار گفتن چیا مامان جون ؟ دوباره دستمو گرفت برد کنار مبل و از گوشه دیوار ساعت را نشون داد و گفت سر جاش !

و من مجبور شدم ساعت را بیرون بیارم و بذارم سر جاش ! بعد کلی خوشحال شد انگار که کار مهمی انجام داده و وقتی برای جابجایی ساعت تلاش می کرد می گفت اوف سنگینه!اوه

حدایا این ورووجکا چقدر دوست داشتنین ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی
17 مرداد 91 18:26
سلام اگه دوست دارید برای عکسای کیامهر جان کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا... به نی نی خدمت سری بزنید با تشکر مدیر نی نی خدمت http://ninkhedmat.niniweblog.com
مامان امیرعلی
18 مرداد 91 20:34
وای خدای مهربون چقدر وروجکه این گل پسر...خاله جون بوس هزار تا
مامان آرشیدا
7 شهریور 91 8:25
شازده کوچولوی شیطون ،همه چیزا را بذاری سر جاش خوبه ولی لازم نیست خودت و مامانت اینقدر سفت سرجاتون بشینید .ما منتظرتونیم !


وای خاله سیما دلم از دست مامانم خوووووونه!!
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 14:23
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام به گل پسرتون رای دادم