کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

در آستانه 2 سالگی

1391/12/23 10:07
نویسنده : مامان کیامهر
224 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از پشت سر گذاشتن دو سرماخوردگی عجیب  به فاصله دو سه روز که هر روز یه عارضه جدید ایجادمیکردند وحتی مجبور شدم سه بار کیامهر را دکتر ببرم چون در دوره درمان دوم به سفیکسیم حساسیت داد به این صورت که اول سر لوپش و بعد تمام بدنش دونه های قرمزی ریخت و دکتر مجبور شدند آنتی بیوتیک را قطع کنن و فقط ضد حساسیت دادن تا بعد از دو سه روز دونه ها رفت . به خاطر خارشی که داشتن کمی بدخلقی و بی حوصلگی و بغلی شدن هم چاشنی عوارض معمول شداوه

یه نکته جالب و البته بد اینکه بچه ای که تا حالا آنتی بیوتیک نخورده بود برای کمی ترشح پشت حلق به 7 روز درمان با آمپی سیلین جواب که نداد هیچ بدتر هم شد !!  من مطمئن هستم دارو داروی خوبی نبوده و البته دکتر هم قویا تاییدکردند و به موردهای مشابه اشاره کردند و عارضه های شدیدتری که با شنیدنش مو به تنم سیخ شد و خدا را هزاران بار شکر کردم که برای کیامهر در همین حد بود و فقط اثر نداشت و بدا به حال ما بدا به حال مسئولین بی مسئولیتی  که چنین می کنند .....

بگذریم ....

  • کیامهر عید را درک کرده چون هر از چند گاهی میره سر کمد لباسش و می گه لباسای عیدمنا ممیشه این لباسا را بپوشم چون مال عیدن !

( امیدوارم تو ایام عید مشکلات فعلی که سر تعویض لباس و نوع لباس داریم را نداشته باشیم چون شاید مجبور بشیم با جوراب نارنجی و شلوار راه راه راحتی و بلوز نیم آستین بنفش و دستکش و دمپایی بریم عیددیدنی چشمک)

  • مامان من لپ تابتو بردم سر کار میدونستی (کشدار ) ... حالا اگه بخوای سی دی ببینی تا برم بیارمش . من : مامان جان به خاله آذر گفتم یه لپ تاب بچه گونه واست بیاره  کیامهر : نه گوش بدهمشغول تلفن( دقیقا دستشومثل این شکلک تکون میداد ) خاله آذر اومده روغن ببره !! لپ تابو من بردم سر کار !   ( راست میگه خاله آذر روز قبل اومده بود روغن کنجدشون که پیش ما مونده بود ببره ) فکر کرده من گفتم خاله آذر لپ تابو برده !!ماچ
  • ساعتی یک بار :مامان دوست داریم .... ادامشم بوسه های فراوان به سر و صورت و دست و پا و ...
  • دیروز به مامان ایران گفته : شما برو سر کار ...مامان گیگه ( دیگه) نره
  • کتاب نی نی تو بهترینی و بابا تو بهترینی را حفظ کرده اگه اشتباه نکنم بعد از دو یا سه بار اول که خوندم واسش

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی قتو
23 اسفند 91 10:11
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html
foroozan
26 فروردین 92 19:19
asheghe in sohbat kardanetam joje talaye


خیلی دلبری میکنه باهات موافقم!