کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

هر دم از این گل...

1392/10/19 15:05
نویسنده : مامان کیامهر
550 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگر یکی از نشانه های مردانگی را سوراخ شدن جوراب ، آنهم نوک انگشت شصت بدانیم آنوقت می توان نتیجه گرفت که ....

پسر: مامان بیا ببین جورابم پنجره در اورده!

من : ای جانم ، چه جالب !

پسر : آره خـــــــــــــــیلی جالبه!  اگه خواستی واسم جوراب بخری ببین که پنجره داره یا نه!

من : بازنده

 

من : کیامهر چرا سیبو این جوری خوردی؟

پسر : خوب مثل دکتر " براون"  دیگه ! اگه اینجوری بخوریم سرما نمی خوریم.

من :هیپنوتیزم

( دکتر براون یه شخصیت تو کارتون peppa ست که به بچه هایی که سرماخوردن شربت میده و وقتی ازش می پرسن چرا خودت سرما نمی خوری میگه چون من هر روز یه سیب می خورم بعد از کیفش یه سیب در میاره و به شکل بالا اونو می خوره. )

کاش نشون می داد دکتر براون غذا هم می خوره + به موقع هم می ره دستشویی خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرزانه
19 دی 92 23:48
آخه من قربون تو گل پسر باهوش خاله برم که اینقد بامزه هستی
مامان کیامهر
پاسخ
خاله جون خیلی دوستون داریم
نیلوفر
21 دی 92 22:34
به که می خوره رو گفتی!ادم فکر می کنه این دیگه خوش مزه ترین میوه ی دنیاست
مامان کیامهر
پاسخ
اره باید یه پست مفصل در مورد به و هویج خوردنش بذارم
الهام مامان علیرضا
21 دی 92 22:39
پروردگارا بی زحمت یکی از این دکتر براون ها به ما هم بده که : 1- به موقع جیش شو بگه 2- به موقع بخوابه 3- به اندازه تلویزیون ببینه الهی آمین
مامان کیامهر
پاسخ
شما هم ؟! الهام جون کیامهر در مورد 1 رکورد 12 ساعت هم داره ! باورت میشه؟ در مورد 2 هم شبها منعش نکنی تا 2 بیداره باید هرشب مراسم گریه و ناراحتی داشته باشیم در مورد 3 هم و واقعا الهی امین
me
22 دی 92 8:59
سلام مامی خوبی ؟ وبت جالبه به منم سری بزن
مامان کیامهر
پاسخ
سلام به روی چشم
الــــــــيما
22 دی 92 9:04
عجب پست شارژ كننده اي بود ..................
مامان کیامهر
پاسخ
خوشحالم دوستم خوشحال شدیاین کوچولوهای نازنین قدرت اینو دارن که وادارت کنن در حال زندگی کنی