کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

3 سالگی

1393/1/17 10:29
نویسنده : مامان کیامهر
583 بازدید
اشتراک گذاری

بهانه بودنم ،  کیامهر جان 

تولدت مبارک  

3 ساله شدنت بر ما مبارک

پی نوشت :  این روزها پسرجان  شدیدا  در جو خلبانی به سر میبرد و به کلی ذهنش درگیر این  موضوع شده و  کیک تولد  هم   در جهت  براورده کردن  خواسته ایشان هواپیمایی سفارش داده شد که به علت  لطف  کیک پز محترم  به شکل بالا بود! البته همین که دستمان در حنا نماند به بهانه تعطیلات و مرخصی  کارکنان  قنادی ، شکرگزاریم

 امسال دو تولد برای دو خانواده  برگزار شد ! علی رغم تصمیم قبلی  ما  مبنی بر یک مراسم خیلی ساده با حضور مادرها و پدرها ! به ما میگن  یک خانواده  دقیقه نودی

 به علت ورجه وورجه و اشتیاق فراوان برای  هدایا و  کیک برای رضای خدا یک عکس  روتین از اونایی که بچه با ژست بالا سر کیک  ایستاده و توی دوربین نگاه میکنه  نداریم .همین موجودی ما بود از چندین عکس  گرفته شده  توسط خاله ها و عمه ها!

عمه فروز جان زحمت کشیدن و  با وجود کمبود شدید وقت 4 تا  هواپیمای خیلی  زیبا  درست کردن  برای کیامهر که  تشکرمان را اعلام میداریم.

 

از کلیه اقوام و دوستان  گلمان که زحمت کشیدن و تشریف آوردن  صمیمانه  قدردانی می نماییم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محبوبه مامان الینا
9 فروردین 93 12:50
تولد کیامهر عزیز مبارک
مامان کیامهر
پاسخ
سپاس محبوبه جان .لطف فرمودین
khale farzaneh
9 فروردین 93 17:40
تولدت مبارک
سحر
9 فروردین 93 23:48
تولدت مبارک کیامهر جون ایشالا زیر سایه پدر و مادر سالهای سال زنده باشی این ادرسی که گذاشتم نی نی وبلاگ فاطمه جون خواهرزاده ام هست .من لینکتون کردم و شما هم لینکمون کنید .
مامان کیامهر
پاسخ
ممنون سحر جان . به روی چشم.
بارانم
10 فروردین 93 13:14
سلام بر کیامهر سه سال و یک روزه و مامان گلش بهار و سالروز میلاد کیامهر بر شما مبارک سال خوشی را براتون آرزو دارم
مامان کیامهر
پاسخ
سلام بر باران عزیز . ممنون از لطف و توجهتون . بهار و سال نو بر شما هم مبارک . براتون آرزوی بهترینها را دارم . جگر گوشه را ببوسید .
لیلا
14 فروردین 93 14:02
مامان عزیز، دوست قدیمی و ماهم. روی ماه مرد کوچیک ت رو ببوس و از طرف من هم تولدشو تبریک بگو. ضمن این که هر از گاهی نوشته هات رو می خونم و خواستم بگم خیلی خیلی خوب می نویسی و نوشته هات ارامش و متانت همیشگی ت رو یادم می اره . سال نو برای تو و دو تا مرد خونه ت مبارک باشه. شاد باشید و پر خنده
مامان کیامهر
پاسخ
عزیز دلم لیلا جان ممنون که به یاد ما هستین.از داشتن دوست گلی مثل شما به خودم می بالم و هر لحظه آرزوی دیدنت را دارم هر چند موقع یادکردن لحظه ها و آدمهای خوب همیشه حاضری. خانم نوشته های ما کجا و نوشته های شما کجا دوست خوش ذوق شاعرم! از دعای خیلی قشنگت ممنونم. برای شما و امیر آقا هم در هر کجای این کره خاکی که باشین شادی و سلامتی آرزو می کنم. به امید دیدار
مامان امیرعلی
14 فروردین 93 17:14
کیامهر جون پشر شیرین زبون تولدت مبارک
مامان کیامهر
پاسخ
خاله آزاده عزیز از لطفی که همیشه نسبت به ما داری بسیار ممنونم روی ماه امیر علی گل را ببوسین
مهدیه
16 فروردین 93 16:21
سلام دوست عزیز سال نو و تولد کیامهر عزیزم مبارکان شاا.. زیر سایه پدر و مادر خوب و شایسته ای مثل شما آینده ای پرافتخار خواهد داشت پس از طرف من ببوس پروفسور آینده کیامهر....را
مامان کیامهر
پاسخ
یک سلام مخصوص و تبریک برای خانم دکتر گل، شما خیلی به ما لطف دارین مهدیه جان . به امید آینده ای روشن . برای دوست گلم.
الهام مامان علیرضا
17 فروردین 93 0:07
تولد کیامهر عزیزم و تبریک میگم و بهترین ها رو براش آرزو می کنم
مامان کیامهر
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان آرمان
20 فروردین 93 9:23
تولدت مبارک گل پسر انشالله همیشه سالم و سرزنده باشی
مامان کیامهر
پاسخ
ممنونم . لطف دارین