کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

بدون عنوان

1393/3/26 19:41
نویسنده : مامان کیامهر
248 بازدید
اشتراک گذاری

نویسنده  ، کارگردان ، تهیه کننده   : کیامهر 

هنر پیشه وران :مامان ، بابا ، کیامهر 

مامان از من بپرس کیامهرررررر  چی تو دهنت داری؟  

می پرسیم 

می شنویم : تو دهن من !!!!! هیچی ! چیز خاصی نیست !

بابا بگو کیامهررررررر چه جوری باید این  ماشینو درست  کنم  ؟

می پرسد 

می شنود :خوب یه مقداری وسیله لازم داریم ، چکش و دریل و اینا ! آآآره مطمءنم ! می خوای امتحان کنیم !

.

.

این است یکی از هزاران سوال و جواب ما در روز  !

و این است وضعیت  نظم خانه ما !

 

 

 

 

 

 

 

و یک دست لرزان ؛ این است اعصاب ما !

پسندها (4)

نظرات (4)

الهام
26 خرداد 93 19:52
تازه شدید مثل ما خواهر جان خونه ما کم کم داره از پوزیشن بازار شام فاصله می گیره الان که عکس های سال قبل رو می بینم حتی دیدنِ به هم ریختگی خونه واقعا اعصابم و به هم می ریزه خدا رو شکر که سالم هستند و می تونند بازی کنند[پاسخ ]بله ! کیامهر قبلا عادت داشت تو اتاق خودش بازی کنه ولی الان از هیچ جای خونه نمیگذره ! تازه ما هم اجازه جمع کردن نداریم خدا را شکر ! واقعا!
محبوبه مامان الینا
29 خرداد 93 7:59
پیرو بهم ریختگی ِ خونه یه کتاب واسه الینا خریدم تحت عنوان " کتی خودش اسباب بازی هاش رو جمع میکنه " مضمونش این بود چون کیتی اونا رو جمع نکرد همشون ناراحت شدن و تصمیم گرفتن که از خونه کیتی برن! هر وقت الینا وسایلشو جمع نمیکرد از زبون اونا میگفتم الینا اگه ما رو جمع نکنی ما ناراحت میشیم و از خونتون میریم! اوایل کارساز بود اما الان بهشون میگه اسباب بازی ِ عزیزم من الان خسته ام نمیتونم مرتبتون کنم الان میگم مامانم اونارو جمع کنه خدا حفظشون کنه که بازیشون منتهی به اتاقشون هم نیست تا داخل کابینت و تو خاک گلدونهامون اسباب بازی هاشو میبینیم
مامان کیامهر
پاسخ
حتما این شیوه را به کار می گیرم امیدوارم موثر باشه! هزار آفرین به این دختر باهوش و زرنگ ! سلامت باشند همه بچه ها.اگه تو همین چند متر آپارتمانم نتونن بازی کنن و بچگی که خیلی بده
ماماني
2 تیر 93 13:37
کیامهر خلاق و خوش فکر، این خانه مال توست فقط هوای مامان مهربونتم داشته باش
مامان کیامهر
پاسخ
به به خاله خانم خودمون چه عجب بعـــــله این خانه مال اوست
الهام
5 تیر 93 9:19
یه پست دیگه این وسط بود، حذف شد؟ آخه من نظر داده بودم
مامان کیامهر
پاسخ
سلام عزیزم . آقا یه اتفاق جالب ! خواستم ویرایشش کنم از اونجایی که زده بودم ذخیره خودکار به بعد متنش پرید ! البته تو کامپیوتر اداره دارمش حتما تا یکشنبه دوباره آپش میکنم به همراه نظرات شما