کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

همین 4 حرف ساده

1393/6/7 19:59
نویسنده : مامان کیامهر
540 بازدید
اشتراک گذاری

زنگ  ساعت یک صبح دیگر را نوید می دهد ، سلام می گویم  و جواب می شنوم ، احوال پرسی می کند ، یک "خوبم " می گویم عموما از سر عادت  و کارهای روزمره را به ترتیب و بدون هیچ مکثی انجام می دهم . یک لقمه نان و پنیر و گردو برای خودم آماده می کنم و برای او صبحانه دلخواهش کره ، مربا ، عسل و شیر  ، با همان سرعتی که صبح می طلبد و نه خیلی با آداب . چند دقیقه بعد پسرک خواب را بغل می کند ، یک بوس بر پیشانی اش می زند و با اشاره به سوییچ و کلید و کیفش می گوید  یادت نرود . پشت سرش 48 تا پله را پایین می روم ، در ماشین را باز می کنم ترمز دستی را می خوابانم و کیفش را می گذارم رویش تا پاهایش بدجا نباشد  . او می نشیند و ماشین را از پارکینک بیرون می برد  ، اشاره می کند می آیی یا می روی ، اغلب جوابش برو است ، وقت کافی برای پیاده رفتن دارم . همین 10 دقیقه مسیر  کلی خوب است برای فکر کردن به همه چیز ، برای یکی مثل من که منتظر فرصتی است برای تنها شدن ، قدم زدن  در خنکای صبح و فکر کردن .

این روزها موضوع ذهن همیشه درگیرم ؛ همین کلمه " خوبم" ، همین 4 حرف ساده است که از سر عادت بی تامل می آید و می رود . همین " خوبم " ساده چقـــــــــدر ارزشمند است وقتی می اندیشی به لحظه ای که " خوب " نیستی . گاهی " خوبم " را با اکره می گوییم ، خوب که به علتش می اندیشم  در مورد خودم مربوط می شود به توقعات ریز و درشتم از زندگی .یادم می رود از سلامت جسمم که اگر نباشد همین قدم برداشتن ساده و روز       مر گیها هم می شود برایم یک آرزو .

چه خوب که جواب احوالپرسی هایمان " خوبم " ، " خوب است "  ، " شکر " می شود . باور کنید مهمترین کلمه ای است که در طول روز بر زبان می آوریم . چرا که هستند کسانی که تا همین دیروز خوب بوده اند و امروز گرفتار نا خوش احوالی اند  . سلام هر صبحشان در گیر اما و اگر است . همانها که آرزو می کنند  ای کاش همین " خوبم " ساده چهار حرفی شان بر قرار می بود .

برای سلامتی خانم دکتر " الف " عزیز دعا کنید لطفا !

سلامتی تان برقرار !

 

پسندها (3)

نظرات (11)

محبوبه مامان الینا
8 شهریور 93 7:39
به امید بهبودی ِ کامل دوست عزیزتون
مامان کیامهر
پاسخ
به امید خدا
الهام
8 شهریور 93 11:10
موافقم دوستم خدا رو شکر که خوبیم خدا رو شکر که سلامتیم ان شا اله سلامتی به جسم دوست گلتون هم برگرده خصوصی
مامان کیامهر
پاسخ
بله واقعا نعمت سلامتی بزرگترین نعمته. امیدوارم با دعای شما
زهرا - گل بهشتی من
9 شهریور 93 9:17
مامان کیامهر
پاسخ
لبخند و گل برای شما
مهدیه
14 شهریور 93 0:53
سلام دوست خوبم انشاا..همیشه خوب باشیبرای دوستت آرزوی سلامتی می کنم
مامان کیامهر
پاسخ
سلام مهدیه عزیزم خوووووبی صفا اوردین خانم ممنونم .به لطف و خواست خدا و با دعای شما
مامان آرمان
19 شهریور 93 14:57
سلام عزیزم، کنار تو بودن خیلی قشنگه، یاد این روزها بخیر
مامان کیامهر
پاسخ
دوست گلم ای کاش فاصله ها کمتر بود ! ای کاااااااش
محبوبه مامان الینا
7 مهر 93 11:54
چند وقته نیستین؟ انشاله هر جا هستین خوش و خرم باشین
بانو
14 مهر 93 17:33
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
الهام مامان علیرضا
17 مهر 93 22:14
روز جهانی کودک بر تو مبارک باد کیامهر نازنینم خاله رو ببخش برای تأخیر در تبریک دوست دارم عزیزم
بانو
28 مهر 93 17:38
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
زهرا - گل بهشتی من
30 مهر 93 9:54
مامان کیامهر خیلی وقته میام نیستی.
زهرا - گل بهشتی من
14 آبان 93 8:15
مامان کیامهر خیلی وقته که هی میام و میبینم نیستین. بابا یه خبری اثری. نگررانمون کردی.