کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

عکسهای آتلیه

1391/10/20 15:01
نویسنده : مامان کیامهر
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از 3 ماه عکسهای آتلیه گل پسر چاپ شد البته این عکسها چاپی نیست من اینا را بیشتر دوست دارم چون طبیعی تره وروش کار نشده . عکس العمل کیامهر در برابر این  کرم خیلی جالب بود ، رابطه قشنگی باهاش برقرار کرده بود . ماجراها داشتیم اون روز هرچی بنده خدا عکاس واسش عروسک و جلینگ بلینگ میاورد باز م توجهش به پرژکتور ها وسیم ها بیشتر بود و اونطرفا چرخ میزد ولی این کرم عروسکی تونست چند لحظه کیامهر را یک جا نگه داره ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نینو
30 آبان 91 13:17
ای جان دلم خاله جون چقدر تو نازی ، با مزه من چه عکسات خوشگل شده .گل پسر باهوش من عاشقتم .اگه بدونی چه زبون با مزه ای داری ، اگه بدونی چقدر با این سن کمت همه چیزو می فهمی خیلی خیلی فوق العاده ای!


ممنون خاله جون باهات موافقم!
foroozan
5 آذر 91 22:53
vai ame man asheghetammmmmmmmmmmmm age gofti topa che rangiyan????? sabzz
نفیسه
9 خرداد 92 16:37
سلام..ماشاالله چقدراین آقاکیامهر..خدابراتون حفظش کنهاگه برای تبادل لینک موافق بودید به وبلاگ پسر من هم سربزنید..خوشحال میشم


ممنون عزیزم .شمارولینک کردم.خوشحال میشم گل پسریا با هم دوست باشن