کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

بدون عنوان

1392/3/22 11:00
نویسنده : مامان کیامهر
169 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها در کشاکش یک تصمیم بزرگ برای تغییر در روزمرگیهامون هستیم ، تغییری که قطعا آینده پسرمون را تحت تاثیرقرار میده ولی اراده و جرات زیادی میخواد . هزاران باید و نباید در فکرمون هست که انتخاب راه صحیح را برامون سخت میکنه . همیشه فکر می کردم فقط خودمون هستیم یعنی من وبابا ، که میتونیم مسیر زندگیمون را مشخص کنیم ولی در عمل سخت تر از این حرفهاست . شاید بخاطر تجربه ها و  البته بالا تر رفتن سنمون باشه که کمتر میتونیم دریا دل باشیم ! از طرفی  خداوند مسئولیت بسیارسنگینی به دوشمون گذاشته موهبتی بهمون عطا کرده که  باید با تمام توان و تلاش به بهترین نحو در مسیری که لایقش هست  قرار بگیره ...امیدوارم بتونیم تصمیم درستی بگیریم (لطفا واسمون دعا کنین )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
23 خرداد 92 7:18
براتون آرزوی موفقیت می کنم دوست خوبم



ممنون گلم
مامان آرمان
26 خرداد 92 13:15
سودکم. نگران شدم.

نکنه میخوای بری اونور آب.
دلم تنگ میشه.



عزیزم نگران نشو دوست خوبم واست توضیح میدم جریان چیه
مامان آرشیدا
27 تیر 92 12:07
ای بابا ،مگه میخای چیکارکنی ؟فقط کار خطرناک نکنیا! ،اگه بخوای بری که خیلی خیلی هم خوبه ما هم میایم !!!!!!!(یه توضیحی بده مردم از کنجکاوی )


سلام دوست جونم ایشالا همین روزا باهات تماس میگیرم کلی با هم درد و دل میکنیم. خیلی وقته صدای قشنگتا نشنیدم.در مورد این موضوع هم مفصل توضیح میدم.آرشیدای گلم را ببوس . التماس دعا