کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

تولد

1392/7/8 14:32
نویسنده : مامان کیامهر
503 بازدید
اشتراک گذاری

بابا شهرام عزیز تولدت مبارک . دوستت داریم.

از اینکه بابا امسال تولدش با میلاد امام رضا همزمان شده خیلی خوشحاله و قول مشهد داده بهمون . میخواستم تو یه پست مفصل جریان مشهد و بنویسم ، حالا می گم...

تقریبا دو ماهی هست که کیامهر دائم میگه بریم مسافرت مشهد و تا بارگاه امام رضا را توی  تی وی میبینه چشم می دوزه بهش و هممونو دعوت میکنه که بیاین مشهد و ببینین . مامان ایران میگه امام رضا این بچه رو طلبیده ! ایشالا قسمت بشه بریم. 

پی نوشت: کیک میکی موز انتخاب من نیست ! کیامهر پسندید.

               کنده کاریهای اطرافش هم اثر هنری کیامهر هست

یک روش غیر خدا پسندانه برای بوسیدن گونه های پدر از خود راضی

با مالیدن ژله کیک بر روی گونه ها ، یک پدر می تواند یک پسر را گول زده و پسرش  مثلا او را ببوسد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا
28 شهریور 92 12:42
قربون اون دل پاکت برم خاله جون .ایشالا قسمت بشه و برید .بابا اسی هم به ما قول داده تو مهر ببردمون .اگه همزمان بشه چی میشه ......


وای فکر کن با هم میریم پیش فرخ!
postچی
28 شهریور 92 15:48
ایشالا قسمتتون میشه من وقتی بچه بودم با همین کارا باعث شدم خانوادگی بریم مشهد

!realy
Very interesting
مامان آرمان
31 شهریور 92 12:54
الهی فدات شم خاله. اگه بلیطش گیر بیاد ما هم میخوایم روز عید قربان بریم. البته باید امام رضا بطلبه.


ایشالا بتونیم همه با هم بریم خاله جون
گلی
3 مهر 92 1:09
عزیزم.گل پسر....ایشالا مشهدم بری....قربونت برم


خاله جون ممنون ایشالا
الهام مامان علیرضا
7 مهر 92 11:12
تبریک به بابای کیامهر جون

ایشالا قسمت بشه به زودی برید زیارت
من که خیلی به این که میگن امام رضا طلبیده اعتقاد دارم...
از همین الان اعلام می کنم که به شدت التماس دعا دارم


ممنون خاله جون . ایشال قسمت بشه حتما