کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

قهرمان

1392/7/8 12:57
نویسنده : مامان کیامهر
243 بازدید
اشتراک گذاری

 

لباسهای مخصوص ورزش ووشو که به دلیل کشف استعداد فوق العاده کیامهر پس از دو سه جلسه حضور در باشگاه به همراه پدر ، استادشون زحمت کشیدن و از چین برای گل پسر خریداری کردن .

( راستی موهای کیامهر برای اولین بار تا قد 3 سانتی کوتاه شد و حسابی  شکل یه  پسر  شد چون بعضی ها به خاطر موهای بلند و گردش تصور می کردن دخمله)چشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sahar
8 مهر 92 14:45
thats cool
مامان آرشیدا
10 مهر 92 10:02
عزیز دلم با این لباس چقدر شبیه بابا شهرام شدی .پدر ورزشکار باید یه چنین پسر قهرمانی داشته باشه


بله خاله جون! پدر کو ندارد نشان از پدر....
البته نشانه های دیگه ای هم داره معمار خوبی هم هست فقط کافیه کسی در مورد نقشه ساختمان صحبت کنه یا شاهد مراسم ساختمان سازی و بتن ریزی باشه . حسابی اظهار نظر میکنه و میدان را از صاحب نظر میگیره!
الهام مامان علیرضا
22 مهر 92 9:17
آفرین به گل پسر قهرمان

عجب حرکات حرفه ای ارائه کردی خاله جون

مامانی من به هوای این که شما دیر به دیر آپ می کنی سر نزده بودم تاخیر منو ببخش عزیزم.

البته شروع ترم دانشگاه هم یکی از علت هاش بوده


خاله جون همین که به یادمون هستین ممنون .جدیدا سعی میکنم پیوسته تر آپ کنم. بله همیشه اوایل مهر گرفتاری ها بیشتره.امیدوارم همیشه سالم باشین و شاد .