کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

از روز مادر تا تولد یک مادر

1393/2/28 22:26
نویسنده : مامان کیامهر
274 بازدید
اشتراک گذاری

شروع بعد از غیبتهای مکرر چقدر سخت می شود ، از کجا و چگونه شروع کردن هم کلی سخت ترش می کند ، اصلا نمومه بارزی است از یک فیدبک مثبت یا همان چرخه معیوب .

امروز بهانه خوبی بود .... اول برای تبریک به خودم و دوم برای ترک تنبلی !

از خدا جانم ممنونم که مقدر ساخت در بهارش ، در ماه محبوب و دردانه ام  اردیبهشت،  که بد جور عاشق حال و هوا و مرامش هستم زاده شوم .

پسر جانم از شما هم یک تبریک ویژه نوش جان کردم ، مامان تولد خودم و خودت مبارک ، ولی اول تولد منه ها ! برو لباس خوشگل بپوش مامانِ ناز!

همسر جانم از اینکه بعد از کلی راه و بیراه رفتن برای یادآوری این روز و در نهایت ، پیام تهدید آمیز دیروزیم ، امروز تا چشم باز کردم گفتی تولدت مبارک (  بعدشم مطمئنم که نفس راحتی کشیدی ) البته که خوشحال هستم و صد البته که امیدوارم چون هنوز تا شب کلی وقت دارم برای دریافت هدیه ام !

دلم تولد 8 ، 9 سالگی هایم را می خواهد ، 20 ، 30 تا دختر بچه شاد شاد شاد ، یک کیک گنده مامان پز با تزئین مربای آلبالو . یک شمع تک رقمی با کلی بادبادکهای رنگی . مسابقه سیب خوری و پیدا کردن شکلات با دهان از توی کلی آرد با دستهای بسته شده از پشت ! و تکرار همینها در ماهها و روزهای بعد در تولد بچه های دیگر.

در یکی از همین تولدها ، در عکسی که از آن باقی مانده ، در قرینه جایی که من ایستاده ام ، یک پسر بچه با لبخندی آشنا ژست گرفته ،  آمده تولد دختر عمه اش و در پشت صحنه به عمه جانش کمک می کند تا به دخترها خوش بگذرد و فقط می آید و یک عکس یادگاری می گیرد، بیست سال بعدش دیگر  قرینه نبودیم در عکس ، دوش به دوش  ایستاده بودیم ! آن پسرک خندان حالا مرد زندگی من است  !

و اما...پسرم

هدیه دادن و گرفتن به عزیزانت  یک رکن خیلی خیلی مهم است در  روابط ایشان و شما ، در نشان دادن علاقه و اهمیت او به تو و تو به او . این را قبول ندارم که بگویی همین که به یادت بودم کافی است !

هدیه خریدن یعنی تو برای من مهم هستی که برایت وقت می گذارم ، هزینه می کنم و سلایقت را می دانم .  یک مرد متشخص باید همه اینها و بیشتر از اینها را بداند و بکار بندد . امیدوارم ...


خوشحالی نوشت : گل و شیرینی و هدیه رسیدبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اِليــــما
29 اردیبهشت 93 7:30
به به چه بوي كيكي مياد روزهاتون آرام مبارك باشد
مامان کیامهر
پاسخ
تشریف بیارین خدمتتون باشیم ممنون از لطفتون، سلامت باشین
الهام مامان علیرضا
30 اردیبهشت 93 9:50
عزیزم تولدت رو صمیمانه بهت تبریک میگم و از پروردگار بهترین ها رو برات آؤزو می کنم هدیه تون هم مبارک به نظر من هم هدیه دادن یک رکن خیلی مهم است
مامان کیامهر
پاسخ
خیلی خیلی لطف دارین عزیزمآنهم از ارکان بسیار اساسی
الهام مامان علیرضا
30 اردیبهشت 93 9:50
البته یادم رفت بگم مهم تر از هدیه دادن هدیه گرفتنه که خیلی رکن مهم تری است
مامان کیامهر
پاسخ
به شدت موافقم
مامان آرمان
30 اردیبهشت 93 12:22
عزیزدلم، مهربونم تولدت هزارهزار بار مبارک
مامان کیامهر
پاسخ
هزار هزار بار ممنون مهرانه جانم
بارانم
30 اردیبهشت 93 23:18
مبارکه ..مبارکه تولدتون مبارک گل و شیرینی و هدیه گوارای وجود اردیبهشتیتان
مامان کیامهر
پاسخ
ممنونم ممنونم باران مهربان