کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

وجود نازنینت آزرده گزند مباد !

1393/4/31 14:25
نویسنده : مامان کیامهر
691 بازدید
اشتراک گذاری

حال این روزهای دنیا هم خوب است هم بد ، هم رنگی است هم خاکستری ، هم خندان هم غمگین .

عجیب هم حالهای خوش خیلی خوشند هم حالهای بد خیلی بد

هم شبهای بهتر از هزار ماه داریم هم دقایق سنگین تر از یک عمر

ماه عسل که میبینم فکر می کنم چقدر درجه آدمیت آدمها با هم فرق دارد ، خچالت زده می شوم که گاهی آرزوها و خواسته هایم  این قدر ناچیزند ، که اینقدر زبان ناشکری ام  زود زود می چرخد !  امید هم نه آنی است که می شناسیم ، توکل هم ، صبوری و استقامت هم ، وفا داری و عشق هم !

خبر های این روزها را که می بینم و میخوانم هم  فکرم دائم پی این می رود که نوع بشر واقعا به دنبال چیست ، مگر نه اینکه فرزندان خلف و نا خلف آدم قرار است چند صباحی در زمینی که خدا را شکر گرد است و همه اش بهم می رسد زندگی کنند و بروند  ، این همه جنایت و وحشیگری را با کدام منطق  باید پذیرفت ؟ این همه  کودک بی دفاع  و معصوم را چه منطق و قدرتی سلاخی می کند ؟ قوم سرکش و نافرمان هنوز هم دست از نافرمانی بر نداشته ، حالا بهانه اش سرزمین موعود است ! نمی فهمم رابطه ظاهر متمدن دنیا را  با حال غریب این روزهایش ! پروردگار مهربانیها  ای کاش فرزندان غزه را  دریابد .


یاد معلم شیمی دبیرستانمان بخیر ، می گفت برای تسلط بر زندگیتان از محلولی که ساخته اید بیایید بیرون و از بالا کنترلش کنید تا  کم و کسریها یش را بهتر ببینید و مدیریتش کنید .

تلاش این روزهای من برای همین غرق نشدن در محلول زندگی است ، برای کنترل کردن همه دستهایی که ناخالصی میاورند که بریزند در محلولی که برایش زیاد زحمت کشیده ایم و هوایش را داشته ایم که بد رنگ و بد مزه نشود . البته نیتشان حتما خیر است و از دوست داشتن زیادی است .

پسندها (2)

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
3 مرداد 93 1:12
سلام عزیزم واقعا ماه عسل که تأمل برانگیزه گاهی بعضی آدم ها رو میاره که من از خودم خجالت می کشم در مورد غزه که نگو واقعا وقتی این جنایت ها رو می بینم دلم خون میشه. هیچ چیز بالاتر از امنیت نیست البته که من به جای شما نیستم ولی نگران نباش عزیزم. بچه ها در نهایت با اخلاق پدر و مادر اُخت میشن و اون و می آموزند. زندگی کردن در همجواری خانواده یه سری مزایا داره یه سری هم معایب که مزایاش به معایبش می چربه
مامان کیامهر
پاسخ
سلام الهام عزیز خیلی زیاد الهام ، باید مشکلات بقیه را دید تا قدر زندگیهامون را بدونیم به امید صلح و آرامش همه دنیا بله حتما همینطوره باید قدرشونو اساسی بدونیم
محبوبه مامان الینا
4 مرداد 93 8:40
با درک مطلبتون به دلیل داشتن شرایط مشابه موندم چرا بعضیا محلول زندگی خودشون رو رها میکنن و مدام سرک میکشن به محلولهای دیگه و صد البته به قول شما به نیت خیر!!!!!!
مامان کیامهر
پاسخ
واقعا ! خیلی سخته که مواجه بشیم با مسایلی که کوچکترین علاقه ای به حرف زدن و فکر کردن در موردشون نداریم ولی برای دیگران اهمیت دارند و قضاوتمون هم میکنند اتفاقا!
الــــــــيما
5 مرداد 93 10:10
الهي الهي با درايت شما و مدد سبحانِ مهربان حالِ محلولتان هر روز بهتر و ناحالصي هايش در كمترين اندازه باشد
مامان کیامهر
پاسخ
آآآآمین به لطف خدا .ممنون دوست جان و حال محلول شما نیز ، ارزوهای قشنگتون را سپاس