کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

سفر مشهد

1393/5/17 15:41
نویسنده : مامان کیامهر
605 بازدید
اشتراک گذاری

زیارت امام رضا بالاخره میسر شد

تا بحال نگفته بودم که پسر جانمان چقدر هوای مشهد در سر دارد و هر گنبد و مناره ای را مشهد می داند. حتی در بازگشت از کیش از ما خواست خانه نرفته و با اتوبوسش به مشهد برویم . از 2 سالگی یا شاید کمی قبل ترش هوایی شده بود و عجیب برایمان اجابت خواسته اش میسر نمی شد که احتمالا طلبیده نمی شدیم . حتی بابا که دی ماه گذشته برای  سفر کاری مشهد نصیبش شد هم نشد که ما را همراه ببرد .یک نکته جالب از آن سفر این که وقتی در آخرین ساعات اقامتش در مشهد طی مکالمه تلفنی از کیامهر سوال کرد که چه سوغاتی دوست دارد برایش بیاورد ایشان درخواست یک گنبد زرد بزرگ نمودند و در نهایت پس از توضیحات  ما مبنی بر امکان پذیر نبودن تهیه خواسته شان به ناگهان تغییر عقیده داده و دایناسور سبز خواستند !  بابای مهربان هم شدیدا از خدا خواسته بودند که رو سیاه پسرشان نشوند و در دومین مغازه ی اسباب بازی فروشی در عمق یک زیر زمین سه دایناسور سبز در سایزهای مختلف خریداری نمودند و بسان شخصی که حیات در مریخ یافته باشد شعف خود را از یافتن دایناسور سبز به ما و خانواده اعلام نمودند .

و اما نصیب و قسمت پسرجان و ما شد تعطیلات عید فطر ، و آنچه ما در ایام دیگر تلاش کرده بودیم و نشده بود به دقیقه ای بلیط قطار و مکان مهیا شد آنهم در این ایام بسیار شلوغ که بلیط ها ثانیه ای پر می شد .

با دوستان بسیار عزیزمان خاله سمیه و خاله مهرانه جان که سال گذشته هم همسفران شمالمان بودند افتخار همراهی داشتیم  و در واقع زحمت مکان بر عهده  عمو وحید مهربانمان بود.

و اینگونه شد که شب عید را مجاور امام مهربانی ها بودیم  و چه زمانی بهتر از این  

لحظه مواجه شدن پسرمان با بارگاه حضرت و عکس العملش برایمان اهمیت داشت و آنچه دیدیم سکوت بود و فقط تماشا ی گنبد طلایی و چراغانی های عید و البته  تعجب ازجمعیت بسیار بسیار بسیار عظیمی که حتی راه رفتن را هم سخت می کرد چه رسد به زیارت !

هر چند اعتقاد ما بر این است که از دور هم می توان سلام داد و زیارت کرد اما متاسفانه اکثریت بانوان محترمه نظری غیر از این دارند و پارمیدا و آرمان جان از شدت ضربات وارده بر سر و بدن و پاهایشان با چشم گریان راهی منزل شدند و کیامهر که هنوز امکان بغل شدن دارد در بغل بابا کمتر اذیت شد و شکر خدا خاطره بدی در ذهنش نماند.

جای شما در دعای کمیل پنجشنبه شب  در صحن چراغانی شده آزادی  خالی .کیامهر با دستان کوچک رو به آسمانش از خدا سلامتی همه کودکان را خواست . باشد که مقبول افتد.

 

و آنچه در سفر  برای یک کودک خوشایند است

شوق راهی شدن و چمدان بستن

 

       احساس استقلالش در یک محیط متفاوت و جدید

پدر و مادرِِِ ِتمام وقتِ بی دغدغه ای که بچگی می کنند با بچه هایشان

  

 و دیدن از نزدیک حیوانات که بسیار مورد علاقه کودکان است و به ندرت در روال عادی زندگی میسر می شود

 

و یک خواب آرام با رویاهای شیرین سفر


پ ن : بماند که از شنبه تا به امروز ، گلاب به رویتان ، دستمان به اوضاع بهم ریخته مزاجی کیامهر بند است و تعطیلات تابستانی مان را گل افشان نموده است !

اعتراف نوشت : هنوز هم اجازه عکس گرفتن از پسر خان را نداریم بنابراین بیشتر عکسها در عالم خواب نامبرده گرفته می شوندچشمک

پسندها (3)

نظرات (6)

الهام
18 مرداد 93 9:58
فدای کیامهر جون با این خواسته ای که داشته گنبد زرد مشخصه خواسته اش از ته قلبش بوده واقعا وقتی امام رضا آدم و بطلبه همه چی ناخواسته جور میشه. مطمئنا امام رئوف خواستۀ شما رو به تعویق انداخته که در بهترین فرصت مثل شب عید فطر به شما جا و مکان بده چه خواب دلنشینی داشته اتفاقا منم متعجب بودم از نبودنتون بگو سفر بودید و درگیر بیماری کیامهر جون. متاسفانه تو این فصل و مخصوصا تو سفر و شلوغی خیلی ویروس هست همه جا. ایشالا حالش به زودی زود خوب بشه گل پسری رو از طرف من ببوس عزیزم
مامان کیامهر
پاسخ
ممنون از لطفتون الهام جون .بله واقعا باید خوانده بشیم .حسابی کیف کرده آقا ! بله متاسفانه با اینکه خیلی هم مراقبت کردم ولی ویروس کار خودشو کردو الان خدا را شکر خیلی بهتره . چه خوب که دوست خوبی مثل شما داریم که به یادمون هست .
sahar
18 مرداد 93 10:07
زیارتتون قبول باشه . شبهای قدر بهم خبر دادن که جشن تولد آقا دعوتم . اصلا از اون موقع تا حالا اسم زیارت میشنوم , دیوونه میشم . ممنون آقا که ما رو دعوت میکنی . واسه بچه ها هم خاطره میشه .ممنون
مامان کیامهر
پاسخ
ممنونم سحر جان . خوش به سعادتتون
محبوبه مامان الینا
19 مرداد 93 7:27
ای جانم گنبد زرد درخواست کرده زیارتتون قبول
مامان کیامهر
پاسخ
سپاس فراوان
زهرا - گل بهشتی من
19 مرداد 93 12:29
زیارت قبول. شما که تازه از زیارت برگشتید برای ما هم دعا کنید که قسمت بشه که بدجور دلمون هوای حرم داره و پسرک هم مثل گل پسر شما همش از ما حرم میخواد.
مامان کیامهر
پاسخ
ممنونم . ان شااله حتما نصیبتون میشه ، البته اگه خلوت باشه برای بچه ها خیلی مناسبتره . پسرک نازنینتون خواسته حتما حتما میشه.
مامان آرمان
25 مرداد 93 12:01
عزيزاي دلم، دلم براتون خيلي تنگ شده، بودن كنار شما هميشه دل نشينه
مامان کیامهر
پاسخ
نازنین دوستم برای ما نیز شاد باشید و خندان همیشه
khale farzaneh
28 مرداد 93 16:45
مامان کیامهر
پاسخ
برای شما