کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

خداحافظ ای همنشین شقایق

1393/5/21 0:56
نویسنده : مامان کیامهر
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای غروب غریبانه دل سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی خداحافظ ای شعر شب های روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل
خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای همنشین شقایق خداحافظ  ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را می سپارم به دلهای خسته
تورا میسپارم به مینای مهتاب تورا می سپارم به دامان دریا


آوینای عزیزمان به همراه پدر و مادرش از مسافران هواپیمای طبس با کمال تاسف از میان ما رفتند .

برای   ارامششان لطفا فاتحه بفرستید.

به "الهام" عزیز و خانواده ایشون هم تسلیت می گم هرچند اندوهشون را کم نمیکنه.

به وب آوینا جون سر بزنید و با نوای "یه توپ دارم قلقلیه" همراه بشید. نوایی که تا ابد تو وبش پخش خواهد شد

http://avina2011.niniweblog.com


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
21 مرداد 93 7:41
چه تلخ و دردناک... روحشون شاد
سارای
25 مرداد 93 14:17
چه وحشتناک
مامان کیامهر
پاسخ
خیلی خیلی
بابایی
27 مرداد 93 16:30
خدا رحمتشون کنه. امیدوارم دیگه همچین اتفاقات تلخی رخ نده.
مامان کیامهر
پاسخ
آمین آمین
سحر
28 مرداد 93 23:38
من امروز اومدم به دوستای نی نی وبلاگی سر بزنم .اول به وب شما سر زدم . واقعا شوکه شدم . خیلی دردناکه . رفتم وب الهام خانوم واقعا باورم نمیشد . خدایا خودت کمک کن . و از همه بیشتر دلم برا اینکه از هم جدا هستن میگیره . ای کاش خاله مهدیه از آوینا جان جدا نمیشد . خیلی حالم بده .من تحمل شنیدن چنین خبرهایی رو ندارم . بچه ها همون قدر که غم و غصه رو از یاد میبرن , وقتی نباشن همه غم و غصه به سراغ آدم میاد .
مامان کیامهر
پاسخ
سحر جان خیلی دردناک بود خیلی . من که از نزدیک ندیده بودمشون هنوز حالم بده .الهام که بهترین دوست و همراهشو از دست داده چی میکشه ! صدا و عکسای اوینا تو ذهنم رژه میرن و فقط از خودم می پرسم چرا.؟؟؟
مامان و بابا
1 شهریور 93 21:43
متاثر شدم و امیدوارم خداوند به عزیزانشون صبری زیبا عطا کنه ان شاله مرگ خیلی خیلی بهمون نزدیکه
مامان کیامهر
پاسخ
ممنون از حضورتون آمین . همینطوره .امیدوارم عاقبت هممون خیر باشه
الهام مامان علیرضا
3 شهریور 93 18:54
ممنونم بهار جانم بابت کذاشتن این پست و همدردیت ایشالا هرگز غم نبینی
مامان کیامهر
پاسخ
تنها کاری که می تونستم انجام بدم همین بود الهام جان. ای کاش نزدیکت بودم. ممنون.ان شااله