کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

پیشرفتهای کیامهر در 1 سالگی

1391/1/31 11:54
نویسنده : مامان کیامهر
329 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 11/١٢/١٣٩٠ در آستانه 12ماهگی  کیامهر تصمیم به راه رفتن آنهم به صورت جدی گرفت ، مکان : آشپزخانه    زمان:ساعت 11:15 شب  با در دست داشتن یک لگن 2 برابر خودش ! قیافه بابا شهرام و من دیدنی بود. محو قدمای لرزان و نگاه شگفت زدش شده بودیم. انگار با خودش می گفت یعنی من واقعا دارم راه می رم !!!تعجب بعد از چند ثانیه یادمون افتاد که لحظه شماری می کردیم برای این لحظه و باید ثبت بشه ! بنابراین بابایی در یک اقدام بسیار مدبرانه و با از خود گذشتگی که نشان داد اقدام به ترک صحنه و آوردن دوربین نمود و این لحظه ناب از دریچه دوربین شکار گشت !و من با چشمانی اشک آلود از شوق نظاره گر . الهی قربون قدمای کج کجی و دستای قشنگت که از هم باز میکنی و راه میری برم قلب

امروز که دارم مینویسم یعنی 17/1/91 کیامهر با استقلال تمام عرض و طول و قطر خونه را می پیماید  واغلب در کنکاشهاش سری هم به آشپزخانه میزند . هر روز ماشین لباس شویی ، ظرف شویی ، گاز و کابینت ها چک میشه توسط ایشون ،البته فعلا در کابینت را تا نیمه بیشتر نمی تونه باز کنه !

هر کلمه ای که این پسر گلی میشنوه سریعا تکرار میکنه ، بعضی کلمات سخت را اداشونو در میاره ، وای که چقدر خوردنی شدی عزیزم!!چشمکباید بیشتر مواظب خودت باشی نیشخنددیروز با مزه تمام گفتی (( قند)) ! آخ که چقدر قندو عسل برازندته !

حمام ، بامپو یعنی شامپو ،سنجد، سرده ....( تا که در باز می شی با یه حالت خوشمزه ناکی  کف دستتو میاری بالا و می گی سرده )ماچ را علاوه بر کلمات قبلی می گی .

وقتی چیزی را می خوای و نمی بینی کف دستهاتو رو به بالا می گیری و می گی نیسسسستتت ! نمی دو نم شبها چه خوابی می بینی که صبح از خواب که بیدار میشی اغلب این طرف و اونطرف رو نگاه می کنی و می گی نیسستت !

با مزگی ها و شیرین کاریهات موقع خوابیدن را فقط باید از نزدیک دید ، من چشمامو میبندم و تو برای اینکه من نخوابم میای با بوسه های کوچولو مخصوص به خودت که با دنیا عوضش نمی کنم منو می بو سی و خودتا لوس می کنی و اگه چشمامو باز نکنم سرتو میذاری رو شکمم و چند لحظه مثلا می خوابی . این روزا اغلب از خدا می پرسم لحظه های قشنگتراز با بچه بودن خلق کرده یا نه ؟؟؟ من که فکر نکنم !!بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوشین مامان ایلیا
31 فروردین 91 12:08
سلام عزیزم.1سالگی کیامهر رو بهتون تبریک میگم.








سلام ممنونم عزیزم . آدرس وبتونو بذارین خوشحال می شم.


خاله فرزانه
22 بهمن 92 19:12
چقدر خوبه که از این طریق میشه برگشت ومروری به خاطرات شیرین همگی ما کرد،خیلی خوشحال هستم از این موضوع