کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

گشت زنی در طبیعت بهاری به همراه پسر بهاری !

1391/1/31 11:46
نویسنده : مامان کیامهر
389 بازدید
اشتراک گذاری

در یک عصر دل انگیز و روح نواز بهاری گردش در طبیعت با کیامهر دوست داشتنی آن روز را به بهترین روز سال جدید در خاطر من تبدیل کرد. لمس تک تک درختان و برگها و گلها توسط پسر همچون گل من و ذوق و شوقش برای دنبال کردن مموشی و پرواز گنجشکها غیر قابل وصف بود. بعد از 1 ساعت لذت بردن از شادی کیامهر با هم یه بستنی جانانه و2 تا نون تازه خریدیم و رفتیم خونه مادر جون و کیامهر با اشتهای فراوان نون و پنیر و البته بستنی خورد .قبلا گفته بودم که کالسکه سواری در پارک بهش آرامش می ده الان هم که 6، 7 ماه از اون زمان می گذره علاقش دو چندان شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیامهر
13 اردیبهشت 91 8:51
سلام خیلی خوبه که به کارای پادشاه مهر و دوستی توجه میکنید قدر این روزا رو بدونید و این لحظه ها رو با هیچی عوض نکنید حتی اگه مثل من شاغل هستید و درگیر کار اداره ولی باز برای کیامهر همینطور وقت بذارید من از دیروز که عکسشو دیدو عاشقش شدم باهاش ارتباط گرفتم معلومه واقعا عسل مامان و باباشه انشالله خدا حفظش کنه انشالله جشن دانشگاه رفتنش دامادیش خلاصه هر چی مامان و بابا دلشون میخواد .

از لطفتون ممنونم . ایشالا آقا کیامهر شما هم همیشه باعث افتخارتون باشه و زیر سایه شما پیروز و شاد.مشتاق زیارتشون هستیم.
آرمان جون
14 اردیبهشت 91 8:21
سودابه جون پسرتم مثل خودت عاشق طبیعته. از طرف من ببوسش

مامان آرمان


مرسی مهرانه جون . شما هم گل پسری را ببوس . خیلی دوستون داریم