کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

علاقه مندیهای جدید

1391/1/31 11:26
نویسنده : مامان کیامهر
310 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزهیه جعبه ابزار به دلیل علاقه وافر به چکش واسه کیامهر خریدم به همراه چند تا اسباب بازی دیگه که البته بغیر از چکش هیچکدوم مورد اقبالش واقع نشد .  باچکش میزنه به همه چیز و میگه تق تق .

تقلید حرکات ما برای کیامهر خیلی جالبه .مثلا نحوه نشستن منو تقلید می کنه و تلاش می کنه پاهاشو مثل من بذاره .جون دلی بلا شده !!چشمک

گوشی تلفن و موبایل را میذاره دم گوش خودش یا من و میگه... ال ال و می خنده به من زنگ بزن

دیشب یه کار خیلی جالب کرد ، یه عنکبوت از اینایی که فنریه به چارچوب در اتاقش آویزونه ، با باباییش رفته بودن تواتاق و طبق معمول که با سر میزنه به عنکبوت و می خنده این کار و کرده بود ، برق اتاق خاموش بوده و سایه عنکبوت افتاده رو دیوار روبرو ، کیامهر متوجه سایه و منشا سایه شده و برگشته به عنکبوت نگاه کرده و به بابا شهرام هم نشونش داده . بابایی هم فریاد زنان از سر شوق که بیا و ببین که پسر کوچولوی زرنگ  آقا مردی شده و همه چیز و می فهمه ، این کشف پسر بلایی رو واسه من تعریف کرد . این علاقه مندی و درک سایه ها حدودا از 10 ماهگی با کشف سایه گل روی دیوار شروع شد! قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیامهر
12 اردیبهشت 91 13:30
سلام منم یه کیامهر مامانی دارم که واقعا جیگره و عسل مامان 17 سالشه خوشگل عین کیامهر کوچولوی شما یه روز زردی گرفت خوابید بیمارستان من تا وقی میخواستیم مرخصش کنیم گریه کردم اتفاقا عصرها حوصله اش سر میرفت باید میبردیمش بیرون پسرم الان برای خودش یه پا هنرمنده گرافیست موزیسین عکاس خلاصه خیلی با احساسه انشالله جشن تولد کیامهر شما بیاد ازش چند تا عکس ناز با دوربین حرفه ایش بگیره که مامان براش عیدی خریده


چقدر جالب .خدا حفظش کنه .خیلی خوشحال می شم اگه آدرس وب یا میلتون را داشته باشم .
خاله نیلو
8 خرداد 91 1:26
man asheghe khandidanesham va inke doos dare ba adam shookhi koneee