کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

این مغزبادام چه ها که نمیکنه... اختصاصی برای مامان جونا و باباجونا

1391/6/16 11:01
نویسنده : مامان کیامهر
303 بازدید
اشتراک گذاری

کیامهر دو تا بابابزرگشو عاشقانه دوست داره و کاملا بین ایشون و سایرین تفاوت قائل می شه .به عنوان اولین نوه حسابی خودشو تو دلشون جا کرده . صبحها آنچنان می پره تو بغل بابا نصراله(بابالی) که من و بابا شهرام حسودیمون می شه ! بابایی هم حسابی طبق میل  پسری رفتار میکنه و تا مدتی که خونه هست آب بازی و کوچه و پارک و .....براهه . بابالی دوستون دارم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین.

درخواست تاب توسط کیامهر از بابادون دون سبب شد بابایی به مدت 12 ساعت با عشق فراوان با ابزارهای موجود در خانه مشغول ساختن یه تاب فلزی واسه نوه مغز بادامش بشه !! کاردستی های زیادی بابا دون دون توانا واسه کیامهر ساخته مثل فرفره ، جاروی دسته بلند واسه جارو پارو ( به قول کیامهر)، چکش و....

بابا دون دون شما واسه همه آدما الگو هستین با وجود مشکل جسمیتون  توانایی هاتون چند برابر دیگرانه . امیدوارم همیشه پرتوان و سالم باشین. 

مامانی ها هم که جای خودشون را دارن ! مامان  ایران (ای آن )مهربون خیلی دوستون داریم . با وجود شما مامانم اصلا نگران من نیست میدونه شما خیلی بهتر از خودش از من مراقبت می کنین . می دونم چیزهای زیادی که یادگرفتم مدیون آموزشها و صبوری شما هستم . عاشقانه دوستون داریم.

مامان اقدس از اینکه با عشق برای دیدنم لحظه شماری می کنین و لحظات شادی را واسم فراهم می کنین ازتون ممنونم .دوستون دارم سلامت و شاد باشین. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)