کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

مامان ایران گل روزتون مبارک

1392/2/11 12:47
نویسنده : مامان کیامهر
250 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ایران جونم ، مامان خوبم ، معلم صبورم ، الهی همیشه سلامت و شادباشین . من و مامانم و بابام خیلی مدیون شما هستیم .شما با مهربونی و همراهی همیشگیتون باعث آرامش ماهستین . امیدواریم بتونیم قدردان زحماتتون باشیم.    قلب

امروز این مطلب را از دکتر حسابی خوندم .حیفماومد اینجا نذارمش. روحشون شاد.

یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید . من که نمی خواهم موشک هوا کنم  
می خواهم در روستایمان معلم شوم .

دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من قول بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پری سیما مامان آرشیدا
14 اردیبهشت 92 10:14
سلام عزیز دلم من هم روز مادر و رو.ز معلم را به مامان گلتون تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشند .سلام من را هم اختصاصی به مامان ایران جونت برسون .


مرسی سیما گلم . آرشیدا جونم را ببوس
مامان آرمان
18 اردیبهشت 92 15:05
امیدوارم کیامهر عزیزم همیشه زیر سایه بابا و مامان و مامان بزرگ سالم و خوشبخت باشه


قربونت برم مهرانه جون .ایشالا همه بچه ها . خدا همه مامانا و باباها رو حفظ کنه .آرمان گلک کپل منو ببوس
سرزمین شاد
27 اردیبهشت 92 17:54
سلام؛ برای جشن ها و میهمنیهای خود دنبال ایده هایی خاص هستید؟ از سرزمین شاد دیدن فرمایید..
الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 12:00
روزت مبارک مرد کوچک