کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

خرید جایزه

1392/7/18 10:54
نویسنده : مامان کیامهر
229 بازدید
اشتراک گذاری

کیامهر سرماخورده و متاسفانه همیشه برای دکتر رفتن شدیدا بی قراری میکنه و یه اکیپ لازمه تا دست و پا بسته ایشون را روی تخت نگه دارند تا شاید جناب دکتر بتونن راهی به دهانش پیدا کنن و نیم نگاهی به گلو و گوشش بندازن .این دفعه تصمیم گرفتم دو تایی بریم ،بدون بابا که فکر نکنه خبر مهمیه! طبق معمول تا به ساختمان مطب رسیدیم گریه آغاز شد و ما به بهانه مراجعه به عابر بانک از محیط خارج شدیم و تو مسیر در مورد اینکه" حق داری نگران باشی چون کمی اذیت میشی و همه بچه ها همینطور هستن منم کوچیک که بودم و مامان ایران منو می برد دکتر مثل تو بودم ولی چون مامانم باهام بود و مراقبم بود نمی ترسیدم" کیامهر با پرسیدن چند سوال ازجمله" چند سالت بود ؟  مامان ایران چرا بردت دکتر ؟ بازم تعریف کن... " خیلی آروم شد و نیم ساعتی که منتظر بودیم به آرامی گذشت ودکتر را هم کمتر اذیت کرد!

کلا قبول احساس بچه ها و پذیرفتن عکس العمل هاشون نتیجه بهتری داره و موجب افزایش اعتماد به نفسشون میشه. این تجربه این موضوع را به من ثابت کرد.

قطعا پس از این رفتار خوب پسرم شایسته خرید جایزه بود و به سلیقه خودش کتاب انتخاب شد .یکی برای دکتر یکی برای استقلال کامل در دستشویی رفتن.چشمک

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
22 مهر 92 9:09
نکتۀ بسیار آموزنده ای بود
منم تجربۀ این رفتار و دارم
آفرین به مامانی هنرمند و روانشناس

جایزه مبارکت باشه کیامهر جونم
ایشالا هیچ وقت مریض نشی خاله


ممنون خاله جون ایشالا همه بچه ها سالم و شاد باشن