کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

رد پای روزگار ...

1392/7/22 13:45
نویسنده : مامان کیامهر
207 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا مثلا تا یکی دو سال پیش غریبه ها یا کمتر آشناها وقتی در پرسشهای روزمرگی زدشون میپرسیدن کجایی و چه میکنی و چه خبر و ... و من می گفتم پسرم مثلا 4 ما هشه یا مثلا 5 ساله مزدوج شدم ، 90 درصدشون می گفتن نههههههههههههههههههههههههههههههههههه (به همین محکمی! ) اصلا بهت نمیاد چه خوب! چه مامان جوونی! خوش بحال نی نی خوش بحال همسریچشمک

ای دل غافل... دیگه آینه چیز دیگه ای میگه ! دیگه 33 سالگی ازمن فرار نمیکنه یا من از اون . خوب دیگه بالاخره گذر زمان زورش از ما بیشتره  ! مخصوصااز من که کمتر  برای خود ظاهریم تلاش میکنم !

 

پی نوشت : همینجوری دلم گرفته بود ... دل مهمه که جوون باشه مگه نه؟؟قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سام
22 مهر 92 14:44
ایشاالله همیشه سلامت باشید وسایتون بالا سر گل پسر خوشگل


از آرزوی قشنگتون ممنون
مامان آرشیدا
23 مهر 92 12:48
ای بابا سودابه جون ،خودتی ؟....این حرفهای مایوس کننده به تو نمیاد .سن 33سالگی پرنشاط ترین سن برای زنان است و کلا توی این سن احساسات غالبه ولی سعی کن احساسات خوشایندت غالب باشه خواهر ....پس من چی بگم که 34ساله شدم ...اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده بال در میاوردی میومدی پیشم ....


وای از دل تنگی که نگو و نپرس امروز آذر رفته بود صنعتی ، پشت دانشکده ! حسابی فیلم یاد هندستون کرده کاش می شد دوباره برگردیم به عقب
sahar
23 مهر 92 17:55
people r good because of their kind heart .not for beutifull face this is my belief


i agree with u my friend but this is a true[h]
گلی
26 مهر 92 0:59
عزیزم این حرفارو نزن.خیلیم خوبی و همچنان مثل همیشه خشگل و سرحال....دیگه از این فکرا نکن


گلی این یه واقعیته ! اصلا اگه نباشه عجیبه !فقط باید قدر این روزها رو دونست .به نظر من گاهی یه نگاه به پشت سر لازمه .من گلایه نخواستم بکنم ولی شاید یه تلنگر لازم باشه که بدونم همیشه تو این وضعیت نیستم.
قربون مهربونیات برم عزیزم

مامان آرمان
27 مهر 92 8:14
عزیزم سودکم هنوزم خوشگل و جووووونی
زیبایی زندگی به گذر زمان و خاطره شدن گذشته ست.
راستی سودکم چندسالته؟


آخی یادش بخیر
الهام مامان علیرضا
28 مهر 92 9:43
درک می کنم
عمرمون هم گذشت حالا خدا رو شکر ازش استفاده مفید کردیم ولی باز هم تلنگر لازمه برای یک سری از وقت هاش که مفید نبوده

ممنون از تلنگرت رفیق



مخلصیم رفیق