کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

خلاقیت

1392/7/28 12:48
نویسنده : مامان کیامهر
287 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا  برای سرگرم کردن کیامهر مشکل دارم هر چند خودش این کار و انجام میده ولی منم دوست دارم زمانهایی را که در اختیار دارم بهتر واسش وقت بذارم . کتابها و اسباب بازیهاش واسش تکراری شده و باید وبگردی خودم را با هدف یافتان وسایل مناسب و بازیهای جدید آغاز کنم .

خیلی خوشحال میشم اگه  خواننده های عزیز تجربه ای دارین از ما دریغ نفرمایینقلب

خلاصه اینکه دیشب به منظور فوق و بررسی قفسه کتاب پسر ، رسیدیم به کتاب شهر گربه ها که مدتها پیش خریده بودم و منتظر رسیدن به سنی که بتوان استفاده اش کرد بودم . سن درج شده در کتاب از 4 یا 5 سال به بالاست ولی امتحانش بی ضرر بود . این کتاب تصویری هست یعنی بدون نوشته و تصاویری که هر گوشه‌ی آن قصه‌ای دارد. قصه‌ی گربه‌هایی که هرکدام مشغول کاری هستند.کودک با دیدن تصاویر کتاب و اتفاق‌هایی که در آن افتاده می‌تواند صدها قصه تعریف کند، گربه‌هایی که مدرسه می‌روند، گربه‌هایی که دوستان خوبی هستند، گربه‌هایی که ناراحت و یا شاد هستند، ... .

کتاب را به بابا شهرام سپردم تا به کمک پسر داستانهاشو تعریف کنه که بعد از دیدن اشتیاق کیامهر برای خلق داستانهای خیلی خیلی جالب ، به تنهایی ، عرصه را به ایشون سپردیم و فقط صداشو ضیط کردیم.

فوق العاده بود تعجبقوه تخیل و داستان سراییش هم بی نظیر بود.بغل

تصويرگر: ميتسوماسا آنو. تهران: ديبايه، ۱۳۸۹. ۱۲ ص. برای ۵-۸ سال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا
29 مهر 92 10:27
کار جالبی کردید .حالا برعکسش انجام بدید . یعنی یه قصه بگید و همراه با قصه نقاشی بکشید .این از کارهای جالب آرشیداست و حتی بعضی وقتها با یه نقطه که روی کاغذ کشیده شروع می کنیم و میگیم این چیه و بعد دنباله قصه خودش میاد مثلا یه مورچه است که گم شده یا مثلا توی عسل گیر کرده و حالا چی میشه ؟و ادامه ...بذار خودش بگه که خلاقیتش شگفت زدت میکنه و می تونی جعبه قصه داشته باشید .سعی میکنم نمونه کارهای آرشیدا را توی وبلاگش بذارم .




ممنون دوست گلم خیلی جالب بود






negin
29 مهر 92 20:43
به به چه عالی.....

آپمممممممممممممممم


ممنون . حتما
مامان بهراد
1 آبان 92 1:56
آفرین چه مامان فعال ومهربونیبهراد با پازل خیلی سرگرم میشه.میتونی امتحان کنی ومتنوع بگیری براش


ممنون گلم شما لطف داری .اتفاقا علاقه هم داره حتما تهیه میکنم
sahar
1 آبان 92 17:03
دوست خوب من عیبی نداره یه وقت هایی فارسی نیازه هیچی مثل فارسی نمیتونه حرف دل ما رو بزنه . شما بزرگتر هستی تجربه داری میخوام یه چیزی بهتون بگم . من احساس میکنم اطرافیانم و یا بهتر بگم همکلاسی هام با غرور با من برخورد میکنن چون که من معتقد به سادگی هستم و به هیچ عنوان هم دوس ندارم بشم یه آدمی مثل اونا که فکر میکنن خودشون خیلی پرستیز دارن و دانشجو های رشته های دیگه اصلن هیچی نیستن . من از تبعیض متنفرم شما میگی چیکار کنم .هر روز اینها حرص منو در میارن و من سعی میکنم فراموش میکنم. ولی باز فرداش همون آش و همون کاسه .لطفا تو وبلاگم جوابمو بدین البته اگر مایل به جواب دادن هستید.
الهام مامان علیرضا
9 آبان 92 11:27
بذار کیامهر برای شما قصه بگه
کار شما هم خلاقانه بود


حتما .ممنون خاله جون
مامان بهراد
13 آبان 92 1:53
راستی عزیزم این کتاب رو از کجا تهیه کردید؟من تا حالا ندیده بودم


عزیزم من نمی دونم شما کجا ساکن هستین ولی در تهران خبر دارم شهر کتاب داره.اگه خواستین من واستون پست میکنم