کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

به مناسبت گرامیداشت زاد روز استاد شجریان

1392/8/9 8:45
نویسنده : مامان کیامهر
246 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت زادروز 73 سالگی استاد عزیز

صدای تو را دوست دارم 

صدای تو از آن و از جاودان می سراید

صدای تو از لاله زاران که در باد       

می اید    

صدای تو را

رنگ و بوی صدای تو را دوست دارم

دلمان گرم است به شنیدن صدای بهشتی استادمان . برایشان بهترینها را آرزو داریم  و امیدآن داریم همیشه سلامت باشند و پر توان هم من و هم همسرم و هم پسرم که علاقه عجیبی به استاد دارد ، از آنموقع که در وجودم بود تا بحال که برای خودش صاحب رای و عقیده است و افتخار میکنم که میخ کوب میشود موقع دیدن تصویر و شنیدن صدای استاد .عکس استاد را روی کاستها در مجله ها و کتابها به هر صورتی که باشد خیلی خوب تشخیص می دهد و صدایشان آرامش می کند.

 بی شک یکی از بزرگترین آرزوهای من و پدرش این است که قدر  نعمت بزرگ "شنیدن" را بداند و برایش ارزش قائل شود  تا گوش به شنیدن هر ساز نافرم و صدای ناکوکی ندهد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اليما
5 آبان 92 15:40
انشالله . . .




انشاالله


الهام مامان علیرضا
9 آبان 92 11:26
آرزوی قشنگی ست
ان شا اله که به تحقق بپیوندد.


انشااله