کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

چوبکاری

1392/11/26 14:23
نویسنده : مامان کیامهر
320 بازدید
اشتراک گذاری

در تداول عامه چوبکاری به  معنای خجالت دادن و شرمسار نمودن است!

حتما تا بحال هم مورد چوبکاری واقع شده اید و هم چوبکاری فرموده اید .  در کل  شیوه خوبی است در فرهنگ  ما  البته به نظر من ، چرا ؟ چون از شیوه های فهماندن منظور و رسیدن به اهداف است  آنهم غیر مستقیم ! 

بله بنده نیز بسیار چوبکاری نموده ام در این سی و اندی سال و هم  فراوان چوبکاری شده ام  به  لطف اطرافیان ،

 اما این آخری کمی متفاوت بود ،

آخر از کوچک پسر 2 سال و 10 ماهه ام چوب خوردم ، تصمیم گرفت به شیوه رندان روزگار به هدفش برسد، بله دقیقا به همین صورت ...

با لبخندی ملیح بر لب و چشمانی مهربان و گردنی متمایل به شانه راست پشت سر هم گفت:

مامان مرسی که اخبار میبینی

مامان مرسی که تخم مرغ پختی

مامان مرسی که گوشت کوب برقی بهم ندادی

مامان مرسی که نذاشتی peppa ببینم

مامان مرسی که رفتیم حمام

مامان مرسی که می ری سر کار

!!!!!

و من  تعجبتعجب


پسرم  ممنون که با زبان بی زبانی که اتفاقا تاثیرش صد برابر "نق و گریه و غر" برای رسیدن به خواسته هایت است گفتی که :

دوست نداری اخبار ببینیم 

دوست نداری تخم مرغ بخوری

دوست نداری بگویم اجازه نداری با گوشت کوب برقی بازی کنی

دوست نداری peppa  خاموش شود

دوست نداری سرت شامپو شود

دوســـــــــــــــــــــت نداری بروم سر کار !

من شرمنده شما هستم پسرم مخصوصا در مورد آخر ! کاش روزی برسد که از سر کار رفتنم دلخور نباشی ، ای کاش ....

در موارد دیگر هم سعی می کنیم با هم کنار بیاییمچشمک


شما دوست عزیزی که به این خط رسیدی میشه ازتون بخوام لطفا و حتما با نوشتن یه یادگاری کوتاه بهمون افتخار بدین ! ( یه دلیلش اینه که بدونم هنوز دوستای قدیمی میان اینجا یا نه)

ممنونم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله آذر
26 بهمن 92 16:27
عزیز دلم کیامهر مهربون خیلی دوست دارم ما مامانها می ریم سر کار تا وقتی پیش شما نیستیم ارزش وجود شما رو بیشتر احساس کنیم و قدر دان لحظه های باهم بودن باشیم ولی باز هم عذر می خوایم
مامان کیامهر
پاسخ
آذر عزیزم ما هم به طور ویژه شما را دوست داریم . خیلی به حرفت فکر کردم . ما بیشتر نیازمندیم .قبول دارم
elima
26 بهمن 92 20:07
مامان ممنون که پست های خوب خوب می نویسید
مامان کیامهر
پاسخ
بانو ممنون که میخوانید
مامان آرشیدا
27 بهمن 92 10:11
خاله جون چوبکاری می کنی ما که همیشه هستیم واما کیامهر خان خاله جون قربونت برم که راهی بی نظیر برای خواسته های بر حقت پیدا کردی .ما می دونیم خیلی چیزا را دوس ندارید ولی برای شما لازمه و باید ما را درک کنید .اما کار ...لازم نیست به نظر من خودخواهی مادرانه است در اجتماع بودن و استاد ومعلم و کارمندی مادران در زمانی که بچه ها بهمون احتیاج دارند نشانه بیرحمیه !البته این نتیجه گیری جدیده منه
مامان کیامهر
پاسخ
دلم گرمه به بودنتون دوستم خودخواهی مادرانه ! من منتظر یه همچین ضربه ای بودم ! تو گوشی بدی زدی سیما یعنی واقعا باید تجدید نظر کرد؟؟ بیرحمی ؟؟!!نمی دونم نمی دونم باید حرف بزنیم
خاله فرزانه
27 بهمن 92 21:48
very big like
مامان کیامهر
پاسخ
for u
الهام مامان علیرضا
27 بهمن 92 23:11
فدای این گل پسر باهوش که راهش و بلده ما که همیشه شما رو می خونیم عزیزم... خوب می نویسی رفیق
مامان کیامهر
پاسخ
ره بلده الهام جون ، آینده را میتونی پیش بینی کنی آیا ؟؟؟
مامان آرمان
28 بهمن 92 12:59
کیامهر جون مرسی که اینقدر شیرین و بامزه ای مامان مرسی که اینقدر زیبا نوشتی
مامان کیامهر
پاسخ
مهرانه جون مرسی که این همه به ما لطف داری
سارا
28 بهمن 92 14:05
عاشقتم کیامهر
مامان کیامهر
پاسخ
سارا؟؟ دوستم یا دختر خاله جانم؟؟ ما کلا همه جوره میخواهیمتان
خاله مهری
28 بهمن 92 14:05
ما خاموشیم ولی میخوانیمتانچه بامزه پسری داریم ما .خدا حفظش کنه، عزیز دلم
مامان کیامهر
پاسخ
خاله مهری گلم، دوست خوب و نازنین مهمیشه به ما لطف دارین
بابا
28 بهمن 92 14:07
مادرِگلِ پسر گل ما ارادتمندیم
مامان کیامهر
پاسخ
بابایی.... ما نیز !شدیــــــــــد
نیلو
28 بهمن 92 14:07
نکنه فکر کنی ما سر نمی زنیما
مامان کیامهر
پاسخ
خواهری هرگز
معصومه
28 بهمن 92 14:09
ما هم هستیم دوست عزیزم ولی با اینترنت هندلی میام و میریم نمیشه خوب خودنمایی کنیم
مامان کیامهر
پاسخ
معصومه جان واقعا خوشحالم کردی عزیزم.ممنون از حضورت دوستم
خانم م
28 بهمن 92 14:09
دوستدار شما و کیامهر خان هستیم
مامان کیامهر
پاسخ
خانم م...ی؟؟ واااای ممنون! فکر نمی کردم تشریف میارین. بر خود می بالم
رویا
28 بهمن 92 14:10
من همیشه میام اینجا دوست جوونم اما ... آرام و بی صدا
مامان کیامهر
پاسخ
چه خوووب چه سعادتی ... رویا جوونی
خاله مهری از اصفهان
5 اسفند 92 10:19
)
مامان کیامهر
پاسخ
مهری جانم برای شما
مهدیه
5 اسفند 92 21:04
سلام دوست عزیزم منم کاملا اتفاقی خواننده شما شدم از روی عکس کیامهر شناساییتون کردم کوچولوی عزیزم را ببوس
مامان کیامهر
پاسخ
وای خانم دکتر نازنین چه افتخاری نصیبم شده بسیار بسیار ممنونم
بارانم
7 اسفند 92 10:50
سلام دوستم چرا واقعا چرا نظرات من نمیرسه....
مامان کیامهر
پاسخ
سلام دوستم! چرا ؟؟؟ نی نی وبلاگ معمولا از این مشکلات نداره. من متاسفم از این بابت