کیامهرکیامهر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهاری پسرم ، کیامهر

بدون عنوان

1393/3/7 14:35
نویسنده : مامان کیامهر
197 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوبی داشتم و دارم در هفته جاری

یک جور تفاوت خوب داشت با روزهای پیش تر

اول هفته اتفاقی با یکی از دانشجوهای سابق ملاقاتی داشتم که منجر شد به حضور در کارگاه تربیتی فرزندان آقای دکتر شهرام اسلامی. بسیار عالی بود و مفید و کاربردی .طرح مشکل همراه با پاسخ ، بدون هیچ کلیشه و تکرار بی کاربرد مکررات . یک جلسه هم مشاوره حضورشان رسیدیم و به همه نگرانی های مادرانه و همسرانه مان سرانجام دادیم و راهکارهای خوب خوب گرفتیم . مثلا مطمئن شدیم که پسرمان نه خجالتی است نه وابسته و از خیلی جهات موجبات افتخارمان نیز هستند و خواهند شد. سی دی های بسیار خوبی هم دارند که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید .

دیشب  هم خاطره شد برایمان با حضور در کنسرت هنرمند عزیز احسان خواجه امیری . گاهی یادمان می رود یک روح و روان بیچاره ای هم داریم که سر به زیر و صبور کنارمان راه می رود و در آماج مشکلات می فرستیمش جلوی توپ و بعد هم نه دستی به سر و گوشش می کشیم و نه دلجوییش می کنیم  و او همچنان هست و هست . دیشب خاطرش را خواستیم و کلی پر و بالش دادیم و شارژش کردیم . مخصوصا همسر جان که کلا پر انرژی هستند و خیلی نوش جانشان شد و اما پسر جان که خیلی مراسمات پر سر و صدا و شلوغ را نمی پسندند ،بعد از باز شدن یخشان ترجیح دادند به "پو" غذا بدهند !

امروز هم مراسم عقد کنان دختر ارشد عمه خانم کوچکتر همسر خان را پیش رو داریم و از آن جهت هم بسیار خرسندیم .

روزهای هواهای خوب و پارک رفتن های عصر گاهی هر روزه و صبح های جمعه هم خیلی حال قلبمان را خوب می کند.

   شکم بیرون زده پسر جان را نبینید لطفاخجالت

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشد که همه روزها و هفته ها را مفید سپری نموده و شادی را به فراموشی نسپاریم.

پسندها (3)

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
7 خرداد 93 16:34
عزیزم خیلی عالیه و من به شما بابت اهمیتی که به تربیت کیامهر عزیزم میدید تبریک میگم کنسرت هم نوش جونتون اتفاقا بعد از فشارهای ناشی از مصاحبه خیلی هم می چسبه راستی شیرینی قبولی تو دکترا رو کی می خوریم؟
مامان کیامهر
پاسخ
واقعا ممنونم توصیه می کنم شما که تهران هستین از کلاسای ایشون استفاده کنین واقعا متفاوتن. الهام جون زیاد امیدوار نیستم به قبولی ، البته برای شما سور و شیرینی کاملا محفوظه!خیلی دوست دارم تشریف بیارین اینجا
khale farzaneh
10 خرداد 93 22:27
bamaze khodami khale jonam
sahar
13 خرداد 93 20:13
عکس کیامهر جان خیلی عالیه واقعا احسنت به عکاس